Select Page

Ajustos en els Bonus 2020: La Direcció es Queda Curta.

Ajustos en els Bonus 2020: La Direcció es Queda Curta.

La direcció atén el nostre requeriment d’escometre ajustos en el procés de gestió dels Bonus 2020, però es queda curta i no convenç.

No Compensen el Nostre Esforç

Aquests ajustos haurien de compensar els efectes del confinament i la baixada de l’activitat econòmica, reconeixent els esforços i sacrificis duts a terme per les empleades i empleats de l’entitat durant l’any passat.

Precisament ha estat aquest esforç i sacrifici el que ha possibilitat aconseguir els beneficis obtinguts en el 2020, qualificat com a “èxit extraordinari d’activitat” pel nostre CEO.

No obstant això, gran part de les empleades i empleats no ho veuran reflectit en l’import a percebre en els seus Bonus.

Els Ajustos es Queden Curts

La direcció ha determinat 2 accions:

 

  • S’establirà un coeficient corrector positiu que ha determinat en 1,1 el factor a aplicar sobre l’import del bonus a percebre.
  • Es procedirà a concedir un premi extraordinari al col·lectiu de Banca Comercial que tenia en els seus esquemes el repte de Consum. Aquest premi es calcularà ajustant el repte de cada centre en base al percentatge de caiguda extraordinària del consum privat nacional en 2020 (12,5%).

Aquests ajustos es queden curts, perquè tan sols una petita part de la plantilla es veuran beneficiats d’aquestes mesures.

Novament els majors beneficiats seran aquells comandaments intermedis que no anaven a percebre bonus al no aconseguir el nivell mínim de 50 punts de compliment dels seus reptes, i que d’aquesta manera no sols ho aconsegueixen, sinó que també es veuran beneficiats del corresponent ajust discrecional del Territorial.

No Cessen les Pressions

I mentrestant, no cessen les pressions comercials obviant en molts casos les necessitats de conciliació i els riscos inherents d’una pandèmia que segueix molt present.

Potser es creuen que queden prou compensats els nostres esforços?

Potser es creuen que amb aquestes mesures es compensen les pressions comercials a les quals ens veiem sotmesos diàriament?

 

 

Senyors i Senyores de la Direcció, els reiterem que aquesta “manera de treballar” deriva en una desafecció amb l’Entitat que s’està emportant per davant la motivació del seu millor actiu, les i els professionals que componem CaixaBank.

#LaForçad’AvançarJunts

About The Author

Ivan Argüelles Álvarez

Secretari d'Acció Sindical d'UGT CaixaBank. "Vaig entrar a CaixaBank el febrer de 2002. Sóc pare de dues nenes i un nen. La meva passió: la meva família i el Tai-Jitsu.

Leave a Reply

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

enllaços d’interès