CENTRES IN TOUCH: LA UGT EXIGEIX QUE ES PRIORITZI LA PLANTILLA.

CENTRES IN TOUCH: LA UGT EXIGEIX QUE ES PRIORITZI LA PLANTILLA.

Des de la UGT considerem inadmissible que mentre persisteixi la situació de crisi sanitària actual es mantingui l’exigència de complir amb els percentatges establerts de gestió del prioritzador a la plantilla In-Touch, atesa la sobrecàrrega de treball a la qual es veuen sotmesos, i instem a la direcció a posar solució a la nostra demanda.

 

Hem traslladat a la direcció la situació actual de sobrecàrrega de treball que estan suportant els empleats i empleades dels diferents centres In-Touch en situació de teletreball en els seus domicilis.

La plantilla dels centres In-Touch està fent un esforç notable perquè els clients rebin el millor servei possible, si bé, el volum de càrrega de treball que estan atenent és molt superior a què feien amb normalitat abans d’aquesta crisi sanitària.

Degut al dimensionament de les carteres que gestionen, han vist incrementat significativament el nombre de missatges en els murs, que s’han de resoldre abans de 24 hores, doncs en la majoria de casos s’ha doblat el seu nombre i  que ha comportat una gestió directa amb el client per tal de solucionar els dubtes i incidències sobre moratòries hipotecàries, préstecs ICO, comissions… Per tant, els queda molt poc temps per complir amb el que se’ls continua exigint: gestionar un 70% del seu prioritzador, com si el fet d’estar treballant en remot des dels seus domicilis els faci aliens a la realitat social en què ens trobem. La conseqüència més evident d’aquesta pràctica són les prolongacions en la seva jornada laboral així com a incrementar el risc psicosocial derivat de tal sobrecàrrega.

Aquesta situació es veu agreujada pel requeriment dels responsables de centre de no oblidar-se de les oportunitats donades d’alta al sistema de compra estrella, plans de pensions i campanyes de nòmines, assegurances d’auto, llar i alarmes aprofitant l’actual situació de confinament.

També cal tenir en compte que la gestió de les carteres assignades a companys In-Touch de baixa per malaltia, així com acollits a permisos retribuïts recuperables, es distribueix entre els membres dels anomenats grups d’emergència, els quals han de resoldre, a part dels seus murs, els dels companys esmentats anteriorment.

La plantilla dels centres In-Touch tenen coneixement de la situació i responsables com son amb el seu treball que el seu compromís tant amb els clients com amb l’entitat queda àmpliament acreditat amb el seu esforç diari, però aquest compromís no ha de ser a costa de la seva salut i de perllongar indegudament la seva jornada laboral.

 

 

 

 

Leave a Reply

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

enllaços d’interès