22/04/2019

LA NEGOCIACIÓ CONTINUA
I SEGUIREM TREBALLANT PEL BÉ DE LA PLANTILLA

Tots sabem que en l’última reunió de l’ERO es va produir un gran avanç gràcies a la pressió i insistència de la Plataforma UNIÓ SINDICAL CAIXABANK, ja que es va retirar de la taula de negociació la possibilitat d’acomiadaments forçosos, sempre que es donessin solucions a una mínima, futura i limitada en el temps, reestructuració de la plantilla.

Que les extincions en un ERO siguin de caràcter voluntari és, sens dubte, una gran notícia. Els escarafalls, cinismes i posades en escena fora de lloc de l’únic sindicat que no integra la Plataforma, no està ajudant molt perquè aquesta negociació arribi a bon fi.

Volem entendre que, com en aquesta ocasió no exerceix el protagonisme ni el lideratge d’antany dins de la taula de negociació, ha de torpedejar la feina dels altres amb el que millor sap fer: “La campanya de la por” (perfils falsos a Twitter, vídeos parlant de purgues, delegats fent-se passar per empleats terroritzats amb mobilitats a centenars de quilòmetres…).

L’únic encertat que ha dit CCOO en el seu vídeo espantavelles de “Escolta Siri” ha estat això:

Per això, la Plataforma seguirem treballant i buscarem solucions, regulant l’acord, que és la millor garantia per a la plantilla, cosa que altres no volen.

Entenem, per tant, que és hora de negociar de manera responsable i lleial en defensa de l’interès general de la plantilla. Després d’aconseguir la retirada dels acomiadaments forçosos, toca seguir treballant. Sense soroll. Treballant

UNIÓ SINDICAL DAVANT EL #EROCAIXABANK

CIR190422 COMUNICAT USC NUN 15