S’INICIA EL PERÍODE DE CONSULTES DEL ERO

Barcelona, 1 d’abril. Després d’onze reunions del període previ, en els quals la Direcció ha modificat escassament les seves propostes inicials, s’ha constituït avui la Mesa Negociadora (amb tretze membres i sis assessors per part de la RLT).

La plataforma d’Unitat Sindical ha sol·licitat que es recollís en acta el compromís de la Direcció per prorrogar el temps necessari per arribar a un acord. Atès que formalment no es pot modificar la fi d’aquest període (30 d’abril) hem convingut totes les parts a efectuar una pròrroga, en cas de ser necessari, fins al 8 de maig.

Posteriorment, s’ha fet lliurament de tota la documentació legal del ERO, amb l’informe tècnic extern preceptiu. En la seva presentació els assessors externs han tornat a insistir en uns ràtios poc optimistes, segons ells, de la nostra entitat per a poder justificar l’ ERO.

Des de la plataforma farem tot el que estigui en les nostres mans per a arribar a un acord beneficiós i sense mesures traumàtiques. Esperem, com no pot ser d’una altra manera, que la sensatesa i el seny s’imposi en aquesta negociació.

EL DIA 5 D’ABRIL, ENS CONCENTREM DAVANT LA JUNTA D’ACCIONISTES
5 d’abril
Junta d’Accionistes
I si no pots acudir a València,