Les Conseqüències dels PUSH

Les Conseqüències dels PUSH

Només suposen una càrrega més de treball i de fútils reports, ja que ni es planifiquen, ni s’alineen amb la resta d’accions comercials, ni … Només serveixen perquè algú es col·loqui bé en la casella de sortida d’una determinada campanya.

Amb aquestes accions es busca concentrar en un període curt de temps la promoció d’alguna campanya comercial per a maximitzar l’esforç de comunicació amb els clients.

Anteriorment es dedicaven recursos específics per a tals accions, s’enquadraven dins de la planificació comercial general de tot l’any i normalment eren un suport a l’activitat comercial de les oficines. Ara és tot diferent.

Des de la UGT demanem a la direcció de l’entitat que es reorientin aquestes accions al que van ser o en cas contrari que s’eliminin. Però abans de la seva eliminació s’hauria de realitzar una última acció PUSH més, l’acció PUSH ESPECIAL CAPS. Només dirigida a alguns dels nostres caps per a tornar a explicar-los el codi ètic i algunes altres normes internes, que fins i tot algunes vegades i amb un cert cinisme són fins i tot capaços de recordar i anomenar.

Aquesta acció PUSH ESPECIAL CAPS ha de servir perquè comprenguin i interioritzin d’una vegada per totes que els PUSH no estan per a:

  • Paralitzar l’entitat per a dedicar-nos només a això com si no hi hagués un demà. No és un “…deixa-ho tot… “. No valoren el cost de deixar de fer altres coses.
  • Rebre trucades 3 vegades al dia (a les 9, a les 11 i a les 14h) per a veure quantes portes i les que faràs AVUI, això de reportar no és res amb aquest “pressing”.
  • Si s’esgoten els models més econòmics, no et preocupis, tenim solució “…ven-li els cars…” … Visca el nou concepte d’assessorament!
  • Haver d’escoltar frases del tipus: “…això ha vingut per a quedar-se…” o “…hem reinventat la banca…” per a justificar les seves actuacions.
  • Que el teu cap vulgui saber dues setmanes abans quantes vendràs. I, a més, t’indica “…vull compromisos amb noms i cognoms dels clients…”.
  • Haver d’escoltar que fer una per empleat és com no fer “res”, però si fas dues, n’havien de ser 3, i si 3 … Fantàstica manera de motivar a la plantilla!
  • Resulta que per a ells només valen les vendes del primer dia, en diuen visibilitat o dita més “guay” DayOne, perquè si vens després “…ja no llueix…”.

(Com de ben segur que se’ns oblida alguna cosa, deixem aquest espai per a la teva aportació)

D’acord al nostre CEO els negocis on fem PUSH (alarmes, Samsung, rènting, …) ens aporten 100 M. I el nostre compte de comissions el 2020 va ser de 2.579 M €. Són només 100 de 2.579…

Quant esforç invertim?

Val la pena?

O per a alguns només és visibilitat?

Perquè la justificació dels caps per a tot aquest excés que generen és “la pasta”, però no la d’aquest benefici, sinó que et fan còmplice de LES SEVES targetes que, per descomptat, multipliquen la que tu puguis obtenir per arribar a un repte gairebé infinit.

Alguna cosa va malament si la direcció no s’adona que ens tornen bojos amb els PUSH i no vol veure les conseqüències que genera treballar així.

Si no ho veuen, MALAMENT i si no ho volen veure, PITJOR.

Que no ens vinguin amb ximpleries, que després paguem els plats trencats els de sempre. Perquè tot això acabarà amb la salut de la plantilla i … potser amb algun acomiadament disciplinari per mala praxi, però del treballador mai del cap.

En fi … mals temps per a la lírica.

#LaForçad’AvanzarJunts

Leave a Reply

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

enllaços d’interès