Menú Executiu Covid-19: Oficina i Carmanyola?

Menú Executiu Covid-19: Oficina i Carmanyola?

Dins de les noves mesures i restriccions per a la contenció dels brots de la COVID-19 imposades per la Generalitat de Catalunya i que entren en vigor de manera imminent, s’inclou el tancament de bars i restaurants durant els pròxims 15 dies per reduir al màxim el contacte social.

És per aquest motiu, que des de la UGT de Catalunya reclamem a l’empresa un pla de contingència adequada a aquesta situació, que afecta pràcticament la totalitat de la plantilla del territori.

S’ha de poder garantir que totes les empleades i empleats de CaixaBank a Catalunya puguin menjar en unes òptimes condicions, els dies que hi hagi horari singular —en oficines Store i Business Bank— o bé els dijous tarda —en el cas de les oficines tradicionals—. I en aquest sentit necessitem solucions ràpides, concretes i efectives: desplaçar-nos a casa per anar a menjar no sempre és possible; les oficines tradicionals no tenen espais habilitats ni aptes per a la manutenció; i en les oficines Store l’espai de cuina és bastant reduït i ens elimina qualsevol possibilitat.

La direcció no pot continuar amagant el cap sota l’ala i per una vegada ha de liderar una resposta contundent per respecte i sensibilitat amb la seva plantilla, que ho està donant tot en un any tan convuls i complicat. No serveix de res el que s’està dictaminant en algunes zones per a posar pegats a la situació: que si s’ha de menjar en el mateix lloc de treball (que a part de no comptar amb les mesures higièniques adequades, transmet una pèssima imatge als clients); que si fer torns d’un en un per menjar en la zona cuina o a la sala de reunions; i així fins on la imaginació ens porti.

És per això que, des de la UGT, hem demanat:

1.- Que mentre durin aquestes mesures especials, establir el tancament dels centres per la tarda i s’implementi el teletreball a les tardes que hi hagi jornada laboral.

2.- Restablir la creació d’equips de treball estancs mitjançant rotacions al 50% de la plantilla del centre en treball presencial i teletreball, preservant la seva salut i possibilitant la continuïtat de la gestió de l’oficina en cas de contagis.

3- En el cas concret de les Oficines Store, establir el teletreball de tal manera que es permeti als empleats complir amb l’obligació de no canviar el lloc assignat diàriament i evitar l’amuntegament existent en els team room.

4.- La concessió de teletreball a la totalitat de la plantilla dels Centres inTouch que així ho requereixin, per poder exercir la seva activitat comercial sense cap incompatibilitat amb el desenvolupament del negoci.

A la UGT ens preocupa la protecció de la teva salut, la teva seguretat i el teu benestar, i lluitarem i defensarem els teus drets i interessos.

#AmbLaNostraPlantilla

About The Author

Leave a Reply

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

enllaços d’interès