
L’Horari Singular és Voluntari

El nou centre InTouch de Tarragona està portant de corcoll als responsables de RRHH de la DT Catalunya.
Malgrat la velocitat amb la què estan duent a terme integracions d’oficines tradicionals per convertir-les en noves Store, i la coneguda poca capacitat que tenen alguns membres de RRHH de la DT Catalunya, que es pensen que poden fer el que els doni la gana amb aquells empleats que no han entrat al nou projecte Store, Tu tens dret a ser respectat.
S’han de convocar 25 places i per ara ja n’han sortit a concurs 14. Malgrat que s’han presentat voluntàriament candidats suficients per cobrir-les totes, des de RRHH s’ha optat per fer trucades selectives “als seus candidats” pressionant-los perquè es presentin a aquestes places. Amenaces del tipus: no poder seguir fent més carrera a l’entitat; no comptar amb l’empleat per cap més projecte; o fins i tot, que es veuran obligats a enviar-los a 50/60 km (quan la mobilitat és de 25 km màxim) de no presentar la seva sol·licitud per anar a l’InTouch són alguns dels excessos que s’utilitzen.

No és de cap manera admissible que es coaccioni als empleats d’aquesta manera i que es pretengui deixar entendre que es penalitzarà a aquells que en l’exercici de la seva llibertat personal no vulguin postular-se a una plaça.
L’era digital (a dit) és la que val , les regles del joc no són iguals per a tothom.
Novament, han sortit a la llum aquestes males arts en alguns dels responsables de RRHH de la DT Catalunya, oblidant que en la cobertura de qualsevol lloc de treball s’han de respectar sempre els principis d’igualtat d’oportunitats i el de llibertat d’elecció. Una mostra de la seva pròpia contradicció n’és el cas de companys que han demanat voluntàriament la plaça d’InTouch i que no han estats escollits, amb l’excusa que busquen un perfil de director, i en canvi, no deixa de sorprendre’ns, que per als que pressionen perquè ho demanin no tenen en compte aquest requisit.
La UGT exigim que es garanteixi que no hi haurà interferències en la voluntarietat, així com la igualtat d’oportunitats. Estarem vigilants que això es respecti en tot aquest procés
Si has estat pressionat no dubtis en contactar amb el teu delegat/da de la UGT.
#LaForçad’AvançarJunts